מוטי בבצ'יק - מוטי בבצ'יק ברמץ את בנו, כולם התייצבו • צפו - כיכר השבת / הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי.. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי / צילום: מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר.

נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. הוא רביעי מתוך תשעה ילדים.

היורש האפשרי של ליצמן שמקורב גם לנתניהו: זהו מוטי בבצ'יק ...
היורש האפשרי של ליצמן שמקורב גם לנתניהו: זהו מוטי בבצ'יק ... from ynet-images1.yit.co.il
העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. הו הא מי זה בבצ'יק: גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן.

עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר.

מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות.

מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. גם הוא שוהה במתחם הבידוד בתל השומר. הו הא מי זה בבצ'יק: הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה.

המקרה המוזר של יעקב ליצמן // הטור של דב גרינבוים - מגזין ליברל
המקרה המוזר של יעקב ליצמן // הטור של דב גרינבוים - מגזין ליברל from cdn.theliberal.co.il
אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. הו הא מי זה בבצ'יק: החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק.

בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר.

מוטי בבצ'יק (40), נשוי ואב לחמישה ילדים מירושלים, הוא היועץ הבכיר ויד ימינו של שר השיכון יעקב ליצמן. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב.

בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. ‬ מוטי‭ ‬רזון‭ ‬שף‭ ‬בעל‭ ‬ניסיון‭ ‬של‭ ‬שנים‭ ‬רבות‭ ‬והבעלים‭ ‬של‭ ‬החברה‭ ‬מפתח‭ ‬מוצרים‭ ‬מוכרים‭ ‬ויחודיים‭ ‬עבור‭ ‬השוק‭ ‬הקמעונאי. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות.

מה קרה החודש במכללה? מידעון טבת בשבילכם/ן!
מה קרה החודש במכללה? מידעון טבת בשבילכם/ן! from content.viplus.com
עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית.

את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים.

בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. הו הא מי זה בבצ'יק: הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. החשד הוא שתנובה ביקשה הטבות והעבירה כספים לעמותות של בבצ'יק. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. את תפקידו החל בבצ'יק באופן רשמי לפני 8 שנים, לקראת סיום כהונתו של ליצמן בוועדת הכספים.